دانلود روش های های مقدماتی تحلیل جمعیت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 17 / 2 / 1393
بازدید : 3139
نویسنده : میلاد مبارکی نوین

دانلود روش های های مقدماتی تحلیل جمعیت

دانلود این کتاب

 

 

میدونم که بیشتر شما این کتاب رو دیدید و مطالعه کردید.اما واسه اون دسته از عزیزانی که تا الان این رو نخوندن!!! باید بگم که داشتن این کتاب در آرشیو یک شهرساز لازمه.

نکته بسیار مهم:اگه من تاکید میکنم و میگم کتاب تهیه کنید،صرفاً واسه پر کردن کتاب خونه شما نیست.به قول یکی از استاید که بنده الفبای شهرسازی رو از ایشان یادگرفتم "مطالعه روزی یک ساعت از کتب شهرسازی از ضروریات زندگی یک شهرساز ست".اما بعضی از ما جز در مواقع امتحانات حتی یکبارم کتب شهرسازی رو نمیخونیم.بیشترمون که اصلا کتاب نداریم و هزینه واسه خرید کتاب رو یه هزینه بی جا میدونیم.دوستان بدونید به اعتقاد من  یک ترم تحصیل در دانشگاه برابر با 24 ساعت مطالعه مفید کتاب نیست.بخدا وقتی یه کتاب جدید میخرم و میخونم تازه متوجه میشم هیچ چیزی از شهرسازی نمیدونم.الان موقع نمایشگاه کتاب تهرانه.به هر کدوم از دوستام گفتم که نمایشگاه میای هیچ کسی جواب مثبت نداد و من تنها رفتم.چون کتاب در اولویت نیست.الان اولویت یک جوان ایرانی اول خوابیدن بالای8 ساعته.خریدن تلفن همراه.داشتن لباس و پوشش مناسب و استفاده بی حد و اندازه از وایبر و فیسبوک و ....اما کتاب کجای این قصه قرار داره؟؟ همینه که الان دوستان همکلاسی من که ترم هشت هستند زنگ میزنن واسه پرسیدن سوالاتی چون : سرانه به چی میگن؟  تراکم چی بود؟ بعد خانوار همون جمعیت شهره؟  نمیدونم چی بگم.بیخیال.مرسی که همراه این وبلاگ هستید.

یا علی





:: موضوعات مرتبط: کتاب های شهرسازی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
آتنا در تاریخ : 1393/2/30/2 - - گفته است :
من نمیدونم چی بگم

شما سرشار از امید و انرژی هستید

من از شهرسازی خوشم نمیومد اما شما منو با این منش و معرفت تون به رشته امیدوار کردید

آفرین به پدر و مادری که چنین فرزندی دارن خوش بحالشون

احساس میکنم شما زمینی نیستید و یک فرشته آسمونی هستید

باسه منم دعا کنید
پاسخ:فقط میگم سپاسگزارم از لطف بی اندازه شما

/weblog/file/img/m.jpg
رضا در تاریخ : 1393/2/28/7 - - گفته است :
محشره این پست!
پاسخ:فدای شما

/weblog/file/img/m.jpg
شهرساز در تاریخ : 1393/2/19/5 - - گفته است :
تشکر از سایت خوب


ادامه بدید


شماها مصداق همون شفافیت اطلاعات هستید


بذاریم دغدغه پیدا کردن مطلب نباشه


دغدغه خوندنش باشه


تشکر دوباره
پاسخ:سپاس از روحیه و انرژی مثبت شما.من در این مسیر لحظه ای عقب نخواهم رفت و هرچه در توان دارم برای رسیدن به اهدافم تلاش خواهم کرد.

/weblog/file/img/m.jpg
شهرسازی علوم تحقیقات در تاریخ : 1393/2/18/4 - - گفته است :
سلام جناب مبارکی من همیشه به بلاگ شما سر میزنم مثل همیشه حرفای خوبی زدید مطمئنم در آینده موفق میشوید
پاسخ:سپاس که نظر دادید.شما لطف دارید دوست عزیز


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبلاگ به دانشجویان شهر سازی ایران اختصاص دارد و به مسائل تخصصی شهرسازی میپردازد.گاهی وقتها هم به اتفاقات و خبر های رشتهء شهرسازی ناخنکی میزند! این وبلاگ از هیچ گروه خاصی جهت نگرفته و تنها از دیدگاه یک دانشجو به مسائل می نگرد.تمامی مطالب و خدمات به صورت کاملا رایگان در اختیار شهرسازان گرامی قرار میگیرد.دوستان جهت بهره مند شدن از تمامی امکانات وبلاگ لازم است اقدام به عضویت در وبلاگ کنند. باتشکر.میلاد مبارکی نوین

مطالب و پروژه های وبلاگ شهرسازی در چه سطحی است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ دانشجویان کارشناسی شهرسازی آزاد همدان ورودی89 و آدرس  shahrsazazadhamedan89.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com